Lamanya tak tengok blog. Kalau tengok pun tidakkk..nak bw lagilah. Esok dah mula kerja semula. 2 hari cuti, lepak kat rumah je. Nak keluar sah2 jalan dalam bandar Kota Bharu jammed teruk. So, postpone minggu depan je keluar nak cari batik. Nanti ciktie tunjuk ya batik tu kalau dah beli la..
Tengahari tadi pun adik ciktie dah mula otw balik Negeri dan Terengganu. Semoga lancar perjalanannya dan selamat tiba ke destinasi yang dituju, aamiin. Sampai awal2 sempat la diorang rest dulu sebelum masuk kerja balik kan. Tak adalah nak berkejar sangat cam yang pernah ciktie buat sebelum ni heheh

Sebelum terlupa.. ciktie nak wish Gong Xi Fa Chai dulu terutamanya pada kekawan yang menyambutnya. Semoga tahun monyet ni memberikan kegembiraan pada kalian semua. HAPPY CNY ..

Cuti Tahun Baru Cina

by on 16:30
Lamanya tak tengok blog. Kalau tengok pun tidakkk..nak bw lagilah. Esok dah mula kerja semula. 2 hari cuti, lepak kat rumah je. Nak keluar ...