Colour Of Life K

Disebalik setiap warna itu tersembunyi pelbagai maksud !!

Harga Minyak 10 - 16 Ogos 2017

Naik lagi !! Bila turn nak turun..turun..dan turun ni hmm tak isi kang tak bergerak pula. Tapi kalau berterusan camni 😭😭😭 apa nak dikatakan lagi, terpaksa la juga terima. Bising² pun bukan boleh buat apa pun 😥 Sikit² pun dalam yang sikit² itulah yang jadi banyak sebenarnya.

Inilah dinamakan naik banyak²..turunnya alamattt sangat. Itupun kalau turun 😞😞

Ciktie Harga Minyak

Minta maaf la entry membebel pula malam ni. Dua tiga menjak ni sibuk sikit tak sempat nak jengok blog. 



Baca juga:

3 Readers ♥

avatar

Hahahaha......sejak asyik naik turun ni saya tak pernah ambil peduli pun kenaikan atau keturunan eh...penurunan minyak nu...hahaha

Balas delete
avatar

yeahhh...hahhaha...sedihh..

https://aztieyshana.blogspot.my/

Balas delete
avatar

Asyik naik je..
Kalau turun pun sikit pulak tu :(

Balas delete

.Assalamualaikum.
.Sila Tinggalkan Comment Anda Di Sini.
SATU pun jadi lah ! hehe.

Emoticon