Penatnya rasa bila ingt'kn 5S ni huhu.. waaaa.waaa.. Msti ada la yang kena ubah. X ubah kan tak sesuai lak. cam dah lama sangat hehe..(wlapun itu lah hakikatnya) dan memang membuat orang stress la. Tapi pa pun 5S tetap 5S tak kan jadi 6 or 7 S pun w/pun dh rasa cam 7S (tambahan kepada 5S sediada - Stress & Sakit Hati hahaha..)


 

haha..xubah cam tadika sekolah dah. Gunting sana gunting sini..tampal sana tampal sini. hehe..skali tengok dah x macam pejabat dah haha..



Program 5S

by on 14:30
Penatnya rasa bila ingt'kn 5 S ni huhu.. waaaa.waaa.. Msti ada la yang kena ubah. X ubah kan tak sesuai lak. cam dah lama sangat hehe ...
Pernah tak kiter semua terpikir camner nak ikhlaskan pa yang berlaku dalam hidup kiter sehari-hari?? Jangankan sehari, 1jam pun belum tentu kan? Ikhlas tue cam susah je kiter nak capai. Da je keluh kesahnya. Bukan tue bukan nie..tue tak betul nie xbetul. Tapi tiada lakz kiter hendak memperbaikinya. Ader je kan. Dalam kiter mencari kesempurnaan tanpa kiter sedar ianya telah menguris hati sesetengah pihak..



Iannya kan bertambah rumit apabila ada induvidu  yang mula menjauhkan diri huhuu..siapa patut bertanggungjawab? dan siapa yang harus di salahkan..and jangan biarkan sesekali  ianya berlaku. Tetapi kadang kala ianya adalah lebih baik untuk memberi ruang die memunasabahkan dirinya sendiri. Mencari di mana silap dirinya daripada asyik menyalahkan orang lain


..

Ikhlas kah kita?

by on 14:09
Pernah tak kiter semua terpikir camner nak ikhlaskan pa yang berlaku dalam hidup kiter sehari-hari?? Jangankan sehari, 1jam pun belum ten...