Ai, selamat tengah hari..

Dah lunch dah? msti tengah lunch kan hehe..tengah2 panas nie klau pekena nasi ayam kukus bezt tue. Nyum..nyum.. terangkat! Tapi, ak bukannya nk story pasal makan pun sebenarnya sebabnya wlau sesedap mne pun makan'n tue n sekenyang mne pun ak makan xkan dapat menghilangkan kebimbangan ak terhadap kehilangan hp ak wow..waaa sedihnya.

klau di ikutkan hp tue xda la mahal sgt ttpi ianya xsmstinya yang mahal itu je yang berharga kan?? kkadang yg xbeharga tue lg bernilai dari semua2 yang ader dpn mata kter nie. Ak pun xtaw la macamner benda alah tue leh t'cicir. Tengah syok2 memilih barang ttiba baru tersedar beg terbuka. Hp and beg berisi dokumen penting ak xada!. memang berpeluh la pastu huhu..abis satu pasar tue ak n housemate tawah. Hilang sudah mood nk shooping. Then kami pi balai tuk wt report tp alhmdlh. Beg berisi dokumen tue da hamba Allah yang baik hati jumpa n hantar kat sana.  Mekasih banyak2.. Xsagka dlm kegelapan malam msh da sinar huhu..

Wlaupun hp ak ak xjumpa. tp skurang-kurangnya semua dokumen lain still ak dapat balik kan? Sukur, alhmdlh tp.. hp ak tue. Mau nangis ingt balik taw. Sblum ak keluar malam tue. ak dh rasa pelik sbbnya xpernah keluar malam. tetiba je malam tue gatal kaki huhu..xsgka lain lakz jadinya. Pa pun terima kasih byk2 dekat kak Ina. Jasa mu kan ku kenang smpai bila2.  


aghhhhhhhhhhhhh pa nak jadi nie?? owang mai kerja wat kerja tapi ak huhu.. xtaw nak pa. xda mood langsung rasa. Alangkah kalau pergi bercuti kan? hehe..sesi mengapu ak dah datang sudahhh.. baru je cuti ujung minggu nak cuti lagi tue hehe..

Mayb sebab first day kot kan? hurmmm..tp nak wat nie?? huhu.. xkan nak tdo lakz kot huhu. hali2 tdo waaaaaaaaa !!!


aii..aii.. huhu..

kepeningan sudah! ak pun xtaw la apa nak jadi sebenarnya gan budak sowang ni. Nak kata salah ibu mengandung xmungkin lahhh. sbbnya klau di lihat scara fizikal ianya lagi bes0r dari ibunya hehehe.. tp prOblmny naper jadi cam lg teruk je. Kterowg semua dh cuba faham die wlaupun owg kata berat mata memandang berat g bahu yg memikul. Tp sepatutnya die faham..tu smua dugaan dari Allah Taala tuk die menjadi lebih kuat (setakat makan nak bagi kuat tue xda guna laaa).

Tp ak pelik la kenapa yae perlu peningkan lagi kepala org tuanya tu!! Xda belas kasihan ke? Dari kecil smpai besar xabis2 peningkan kepala owg tuanya? Kekadang tu ak rasakan tidak adil smua tu. Kter bagai nak rak cuba fahaminya..xbagi die stress..bagi die restt tp die?? Agaknya pernah ke die pikir apa owg lain rasa gan apa yang die lakukan gan apa yang die buat yae?? 

Ak taw die sekarang mmg stress..tapi mane xstress kan?? asyk makan..tido je. Paling x cari la pa2 yang leh wat kter lupakan pr0blm tue wlapun sat. Sedih je bila ingtkan die. Owg lain pula yang terpaksa pikirkan mslhnya tp die? klau di ingatkan die bukan sesiapa xda la kisah sgt tp die bukan owg lain. darah daging sndr. Baik buruk..ttp sama. xda pa yang ak nak darinya pun..jnji die gmbira. Hidup bahgia tp rasanya bukan camnie caranya die nak gumbira pun. Kelak nanti die kan lagi kecewa! Itu yang kami semua nk elakkan...Susah sangat ke nk faham huhu.. waaaa..waaa.. (ak lakz yg lebih ishh..ish..)

Pening

by on 17:03
aii..aii.. huhu.. kepeningan sudah! ak pun xtaw la apa nak jadi sebenarnya gan budak sowang ni. Nak kata salah ibu mengandung xmungkin l...