Harga Minyak 10 - 16 Ogos 2017

Naik lagi !! Bila turn nak turun..turun..dan turun ni hmm tak isi kang tak bergerak pula. Tapi kalau berterusan camni 😭😭😭 apa nak dikatakan lagi, terpaksa la juga terima. Bising² pun bukan boleh buat apa pun 😥 Sikit² pun dalam yang sikit² itulah yang jadi banyak sebenarnya.

Inilah dinamakan naik banyak²..turunnya alamattt sangat. Itupun kalau turun 😞😞

Ciktie Harga Minyak

Minta maaf la entry membebel pula malam ni. Dua tiga menjak ni sibuk sikit tak sempat nak jengok blog. 



3 comments:

  1. Hahahaha......sejak asyik naik turun ni saya tak pernah ambil peduli pun kenaikan atau keturunan eh...penurunan minyak nu...hahaha

    ReplyDelete
  2. yeahhh...hahhaha...sedihh..

    https://aztieyshana.blogspot.my/

    ReplyDelete
  3. Asyik naik je..
    Kalau turun pun sikit pulak tu :(

    ReplyDelete

.Assalamualaikum.
.Sila Tinggalkan Comment Anda Di Sini.
SATU pun jadi lah ! hehe.