Colour Of Life K

Disebalik setiap warna itu tersembunyi pelbagai maksud !!

New Cadbury Coklat Oreo

Sedap juga coklat Cadbury yang baru ni. Dah hampir 3 minggu dah beli dan tersimpan elok dalam peti ais ni, baru sekarang ada mood nak makan. Inipun share gan budak kecil sorang ni tapi tak sempat lak nak snap gambar budak ni makan coklat ni..


Coklat Cadbury yang baru ni ada biskut Oreo kat dalam tu. Memang terasa biskut tu sangat la. Biskut tu pun tiadalah terasa keras cam yang biasa kita makan tu. Rapuh je biskut tu tapi bukan lemai tau tu pasal la juga budak kecik ni laju je ngap nya 😀😀


Masa ciktie beli coklat ni harganya dalam rm3.50 takpun rm3.80 camtu la. Masa tu coklat ni tengah promosi rasanya sebab sekarang ni ciktie dapat tau dari kawan ciktie harga ia dah berbeza, dalam rm4.++ camtu la. Tah la..ciktie tak sempat usha² kedai serbaneka - 7E tu lagi


Baca juga:

2 Readers ♥

avatar

Wahhhh gambar dia menarik...nampak coklat tu sedap =)

Balas delete
avatar

Tergoda pula tengok gambar ni.
Macam nak beli je esok :D

Balas delete

.Assalamualaikum.
.Sila Tinggalkan Comment Anda Di Sini.
SATU pun jadi lah ! hehe.

Emoticon